Dagens pass 31/1

Vart longering idag istället för körning, så jag ska ändra lite på planeringen. Men det var att det var så kallt och rått ute så jag hade inte lust att sitta still och frysa, så vart lite longering så att jag också fick röra mig lite!

Börja med att skritta fram i ca 10 min och sen gick vi ner på åkern och börja trava och galoppera. Han skötte sig jätte bra idag med och galoppen i höger varv satt även ganska så bra, han vart lite uppstressad när han halkta till i höger varv men annars gick det super bra! Börja trava av och sen skritta jag av 10 min. Sammanlagt så höll jag på i ca 45 min, helt lagom.

La även in lite NH- övningar, som att stanna när jag stannar osv.

/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0