Dagens ridpass!

Visst känns det som att det var ett tag sedan jag skrev "dagens ridpass" nu? Det var det också! Sist måste varit i.. lördags va? Ja, jag tror det! Men idag fick jag äntligen sitta upp på min pärla igen! Så skönt att vara tillbaka på hennes rygg. Man förstår verkligen inte hur mycket man saknar det förrän det väl händer något så man inte kan rida.

Iallafall så var det riktigt roligt att rida idag och Lola var pigg (behövde jag ens nämna det..? ;)). Och när Lola är pigg, då är hon PIGG vill jag lova er! Så jag hängde väl mest med, haha. Nej men när hon är så där hetsig och "på" liksom är det bäst att inte ta så mycket i henne eller kräva så mycket utav henne. Det jag kräver är att hon ska "sänka" huvudet och ha alla fyra hovarna på marken så att säga. Men det var riktigt kul idag! Vi galopperade på i ett friskt tempo (hehe) och hade allmänt roligt bara. Lola kändes himla fräsch så det var kul det med! 

Blir alltid på så bra humör efter att jag ridit min pärla! :)



/ Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0