Gårdagens ridpass!

Hej! Här kommer ett litet försenat inlägg om gårdagens ridpass. 

Jag hade först inte tänkt rida. Hade ju inte gjort någon planering inför igår heller men när jag väl var i stallet så blev jag ganska sugen på att ge mig ut på en tur så jag gjorde det endå. Men jag kände att ridpasset blev lite hipp som happ, haha. 

Red på vägen ner mot brottet då det låg ganska mycket snö på vägen så valde jag att rida lite fram och tillbaka i trav och skritt för att fortsätta träna på skänkelvikningar och öppnor. Skänkelvikningarna satt hur bra som helst men öppnorna är svåra tycker jag. Känns inte som om vi får till dom nå bra. Red väl i ca 30min kanske. Iallafall så märkte jag senare att Lola hade en sko lös (satt bara i en söm). SÅÅÅ irriterande!!! Så Bernt var snäll och tog bort den men nu är hon alltså skolös och det innebär alltså att det inte blir någon ridning idag. 

Jag måste bara säga att jag var väldigt duktig igår då jag tog mig friheten att putsa alla mina träns. Känns bra att ha det gjort! :)

/ Linnéa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0