Gårdagens

Igår så tömkörde jag, trots att allt kändes superjobbigt pga all försening. Mamma var dock jättesnäll och följde med mig upp och fixade stallet under tiden jag tömkörde.

Lola var väl... som en arab kanske? Haha.. Hon sprang runt med svansen högt upp i skyn och med stora luftiga travsteg. Riktigt snygg var hon! Iallafall.. I början så hoppade hon och for åt alla möjliga håll. Efter ett tag började hon faktiskt arbeta och var rätt fin där ett tag, dock väldigt spänd. När Lovisa och Cox sedan skulle köra hemåt så fick Lola tokspel IGEN haha. Hon är lite knasig min häst.. ;)

Men jag tror att alla hästar behöver sådana här pass ibland. Att bara spralla av sig lite liksom! Att dom sedan kan vara lite halvt galna ibland som Lola är ser jag mer som ett friskhets-tecken än olydnad, som många gör. 

/ Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0