Godnatt!

Nu tänkte jag stänga igen datorn för att sedan försöka somna. Ibland önskar jag att jag var en morgonmänniska! Tänk hur mycket lättare livet borde vara..? Men äsch, ibland är det bra att kunna vara uppe ett tag också. ;)

Tänkte iallafall dra morgondagens planer innan.. och de är så att jag och Lovisa ska försöka pilla ihop en ny design till bloggen. Kul va? Hoppas det bli bra! Sedan så har jag inte bestämt mig för om jag ska longera/tömköra eller rida imorgon. Det lutar faktiskt åt longering/tömkörning. Det var ett tag sedan nu och det är ju ganska så kul att göra det när det är ljust ute så det blir nog faktiskt det, haha! Tror Lola kommer uppskatta det ganska mycket också, haha.. ;)








Kommentarer
Postat av: Amanda Nordström

sv: Jaa det är för Joanna! Jag saknar hoppningen som bara den nu efter bara 4 veckor och du har ju inte hoppat på ännu längre.. Vill inte ens veta hur mycket du saknar hoppning haha! :(

2012-01-10 @ 01:37:00
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/
Postat av: Amanda Nordström

sv: Det är absolut okej för mig! :D Tycker det är jobbigt om man är i stora grupper men är man 2-3 stycken är det roligt, tycker jag haha! :)

2012-01-10 @ 16:45:03
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0