Hahaha att jag inte kan bestämma mig!

Ja, jag fixa bara stallet och gick en promenad i stället på ca 5- 10 min. Det skadar inte egentligen då han har gått ganska så mycket på sistone.
Det var sjukligt kallt, gråkallt på något sätt för termometern visa bara 8 minus. Men jag frös endå när jag var ute och då hade jag inte direkt lite kläder heller.
På benen och fötterna hade jag långkalsonger, ridstrumpor, mjukisbyxor, sockor, termobyxor och mina tjocka vinterstövlar. På överkroppen hade jag underställs-tröja, min vindjacka, fleéceväst, fleécetröja och en vanlig jacka över, endå frös jag och mest om fötterna!

Nu ska jag duscha och sedan blir det innebandy!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0