Plus- och minus med Hööks nyheter!!

Hööks har inte fått in alla nyheter än, men i slutet av nästa vecka så! Men jag tänkte göra en + - och minus lista på dem prudukterna som kommit ut på nätet!

Aachenträns Hamilton Claridge House

+
- Jag tycket det var fint och lite annorlunda för att vara hööks sortiment.
- Svängt nackstycket som jag älskar.
- Pannbandets färg matchar min outfit-färger så bra!
_
- Det jag tror är att pannbandet kommer inte hålla sig så fint så länge. Då färgerna på pannbandet är sydda tätt med vanlig sytråd.

Var lite svårt att komma på nackdelar men jag skulle vilja ha detta träns. Men nu har jag köpt ett annat så det får räcka för ett tag!!

Ridbyxa Helskodd Sosa HV Polo


+
- Lite dyrare ridbyxor som forhoppningsvis har lite bättre kvalitet.
- Lite tuffare stil på hela ridbyxan.
_
- Har inte förstått det där med en scarf. Jag skulle nog bara bli irriterad för att den var ivägen!
- Påminner mycket om dem andra modellerna på HV Polos ridbyxor.

Alla bilder kommer från hooks.se


Det är det jag tycker något om nu med hööks nyheter! Och somsagt så har ju inte alla nyheter kommit in än, så får göra ett liknande inlägg senare i veckan när alla nyheter kommit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0