Longering.

Idag longera jag som det stod på planeringen. Hade 1 lina och snodd på honom, och det gick helt okej.

Börja med att skritta fram 10 min på cykelbanan och sen gick jag in i deras stora sommarhage då dem gräver på gärdet som vi har kört tidigare på. Men det skulle vara klart innan helgen antagligen! Men börja iallafall där och trava, men det var is inder snön så han halka till lite då och då. Så jag bytte till den mindre sommarhagen och trava och galoppera lite där! Visst var det lite halt där med men inte lika.
Bara för att det var lite halt + lite utrymme så valde jag att bara fatta galopp och galoppera 3 språng och sen sakta av till trav. Det gick super och han var lyhörd, funka även i höger varv!! :D Trava av honom där och sen skritta vi av 10 min på cykelbanan och jag berömde mycket!

Så det var ett bra pass helt enkelt idag :) Nu blir det plugg och imorgon med, så uppdateringen blir inte den bästa imorgon!

Ny bilder skulle inte sitta fel, kanske kan fota lite i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0