Matcha

Jag tycker det är snyggt att matcha utrustningen både på mig själv och Cox. Mest Cox självklart.. ;) Dock är det svårt att hitta stilren utrustning till shettisar, dock har jag lite tur att han är så pass stor så.
Nu har jag börjat med lindor på Cox istället för benskydd, det är för att han kan inte trava ordentligt med både benskydd och boots som han har på vintern nu. Så har börjat kört med lindor och boots istället och vipps så kan han trava normalt igen :)

Dessvärre har jag bara bruna benlindor så min matchning nu är inte den finaste. Brun, limegrön, marin, vit och röd. Så fint!! Måste skaffa fler boots för den delen också. Har 4 refelxboots som är limegröna och sen har jag bara 2 vita från catago. Så ja, vad gör man åt saken? Inte vet jag när jag är helt pank!

Men skulle vilja ha svarta, vita, röda, marinblå och någon mer färg på lindor och på boots 2 till vita, sen svarta, röda och marinblåa eller något sådant. Frågan är bara när jag ska ha råd med detta?!

Jag har 3 luvor just nu och dem är ganska så stirena i sig så dem går att matcha med många olika färger. Har en i svart, marin och sen min sista jag köpte i Tisdags som är röd. Skulle vilja ha i någon mer färg men det är lika där. Vad finns pengarna?



Jag bara älskar färgerna på Mias benlindor, någon som vill sponsra mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0