Ny sadel!

Japp, fick en gissning som var rätt och det var Amanda. :) Klart att det var en ny sadel, dock ingen prestige (tyvärr ;)) utan det var bara överdraget. Köpte nämligen en Claridge House dressyrsadel till Lola och mig. Kommer ju mest använda den när jag ska träna och tävla dressyr. Kände att vi var i behov av en faktiskt och då passar en billigare variant alldeles utmärkt! 

Testade den idag och den låg faktsikt bra. Behövde dock använda padd för att fylla ut den lite. Lola är ju inte så bred om ryggen.. än! Ska testa rida i den imorgon för att se att den ligger stilla. Kommer dock se lite fult ut med ljusbruna stigläder till men äh, duger att testa med! :)


Irriterande att det inte gick att vrida på bilden!!!! Men ni ser ju iallafall lite. :)

/ Linnéa

Kommentarer
Postat av: Amanda Nordström

sv: Jo för mig passar det alldeles utmärkt, jag kan när som helst typ så! :D

2012-01-13 @ 21:21:35
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0