Redo!

Nu har jag duschat, noppat ögonbrynen och haft en ansiktsmask. Så nu är jag redo för skolan imorgon, iallafall fysiskt eller vad man säger. Mentalt så skulle jag vilja ligga hemma och sova och ta hand om Cox i den takt jag vill som jag har gjort hela lovet! Men nu är det inte så, om jag ska vara ärlig så har jag faktikst längtat lite efter skolan. Träffa alla igen :D

Jag har iallafall bestämt mig för att inte läsa NV, utan det får bli någon karaktärskurs. Men jag vet inte vilken och det ska vara inne imorgon! Lyckat! Jag kommer iallafall få mer tid för Cox när jag väljer en kurs bara :) Annars om jag valt NV så skulle jag få plugga 24/7. Men nu förhoppningsvis blir det lite lugnare även fast det är mycket plugg, så är det lite mindre iallafall.. ;)

Ska försöka knåpa ihop något litet inlägg som blir tidsinställt tills imorgon. Så att det blir något att läsa här, fast både jag och Linnéa börjar skolan.

Men vi hörs imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0