Skolan

Hejsan svejsan :)

Sitter i skolan just nu och väntar på att min sista lektion ska börja. Är supertrött verkligen så det ska bli skönt att få komma hem. Måste ju dock till stallet sedan men jag måste medge att jag är ganska sugen på att rida idag. Dessutom så ska jag ju rida ut idag som jag inte gjort på hur länge som helst så tänkte faktsikt släppa lite på pressen och bara HA KUL! :D 

Är förresten jäääkligt glad att jag red på åkern igår för idag har det regnat och då får vi inte vara där. Kände ju det på mig så är glad att jag gjorde som jag gjorde. Sen, grym som man är så hade jag ju gjort en planering efter vädret verkar det som då allt passade in PERFEKT! ;) Hoppas på att det fryser på igen tills på Lördag då det är tänkt att jag skulle rida där igen..

/ Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0