Söndag

Åh, vilken mysig dag! Hade egentligen velat rida ut i snön idag. Det är så mysigt när det snöar stora flingor och när det faller ner lungt och inte piskar en i ögonen, haha. Jag tror ni förstår hur jag menar?

Iallafall så gick det ju inte rida idag pga att hon inte har någon sko. Lola blir ganska öm då men tyckte inte hon haltade något. Det fick bli lite mys istället. Hovslagaren kommer på Onsdag, om han inte kan en tidigare tid såklart. 

Var iallafall lite extra duktig idag också! Fortsatte nämligen min smörjning utav stigläder, stroppar och sadelgjordar. Sådant som är supertråkigt men som behövs göras och nu är det klart! Skönt! :) Nu tror jag faktiskt jag ska kolla upp hur tävlingsterminen ser ut. Måste givetvis diskutera det med Bettan och mamma också men älskar att börja kolla lite i förväg! :D

/ Linnéa

Kommentarer
Postat av: Hannah S.

sv: Tack :)

2012-01-22 @ 15:07:44
URL: http://klequi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0