Söndag

Idag är det söndag och sista dagen på helgen. Är ensam hemma idag, eller våran hund är hemma också! Men annars är jag själv. Mamma, pappa och min lillesyster är i Stockholm då min lilla syster ska spela innebandy match. Jag själv ska snart gå ut och fixa stallet, efter att dem ätit upp sitt lunch-hö så ska jag köra på gärdet idag med. Men idag bara i trav och skritt. Vill jobba igenom honom och få han lätt och smidig i sidorna! Får se hur det lyckas, skriver om det senare.

Nu innan jag går ut ska jag läsa igenom dem sidorna i grönt kort kurs boken som vi hade till läxa tills imorgon! Ha en bra dag så länge så skriver jag i eftermiddag/kväll någon gång!

image description

Bjuder på en bild på Leija. (Inte den bästa kvaliten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0