Torsdag!

Idag stod det ett joggingpass på schemat så ett joggingpass fick det bli! Travade faktiskt bara idag, i ca 30min med skrittpaus också såklart (och självklart fram - och avskrittning).

Dagens utrustning: Dressyrsadel, graman, sporrar, tvådelat eggbett.

Dagens ridpass kändes faktiskt riktigt bra! I början höll jag dock på att ge upp ett tag för att allt kändes hopplöst. Hon var riktigt spänd och att jag sedan ska ställa om min ridning (vilket gör att det blir lite ryckigt i ridningen ibland) var ingen bra kombination. Men då tänkte jag för mig själv att jag ska fan fixa det och inte vara en sådan mes. Så jag red på och efter mycket om och men så lossnade allt. Åhh, vilken känsla säger jag bara! 

Jobbade mycket på skänkelvikningarna idag. De sitter bara bättre och bättre nu vilket är otroligt kul! Tränade även på öppnor men de behövs en del träning på dem känner jag. Nej, är riktigtriktigt nöjd idag! Måste förresten påpeka att jag älskar min nya sadel. Den är såååå skön! Är väldigt nöjd med den också med andra ord, haha! :D





Två bilder från idag! Haha, jag dööör vad sööt. Alldeles frostig är hon, lillsnuttan. :)

/ Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0