Veckans planering!

Tänkte dra planeringen utav de dagar som är kvar utav denna vecka..

Imorgon (lördag): Har fortfarande lite beslutångest. Vet inte om jag ska longera eller rida. Jag ska iallafall hålla till på åkern så det är redan bestämt. Vad tycker ni? Annars om det finns någon rolig övning jag kan rida. Hmm..

Söndag: Det blir nog så att vi åker iväg till Sorf och rider i ridhuset. Det var riktigt länge sedan nu så det är verkligen något jag ser fram emot. Kanske skuttar över något litet hinder också. Vi får se vad vi hittar på. Annars så, om det fortfarande går blir det ett pass på åkern.

Ni får gärna komma med tips till övningar imorgon för det lutar åt att jag rider. Inga bom/hoppövningar utan enkla dressyrövningar bara som inte är allt för avancerade. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0