Veckoplanering Cox v.2

Gör en preliminär veckoplanering då jag inte riktigt vet hur mitt schema kommer bli. Om jag slutar tidigt eller sent osv. Men måndag och Tisdag vet jag iallafall, sen resten och veckan blir lite si så där än så länge.

Måndag: Utekörning, lite slapp körning men ändå inte få göra som han vill.. ;)

Tisdag: Utekörning, öva mycket på tempoväxlingar och halter.

Onsdag: Promenad/Vila.

Torsdag: Körning på åkern. Jobba mycket på volt och en heldel galopp.

Fredag: Longering på åkern. Med en lina och snodd, mycket koncentration på traven och galoppen.

Lördag: Vila/utekörning.

Söndag: Vila/utekörning.

Denna planering bygger mycket på att gärdet fortfarande är fryset. Annars blir det mycket utekörning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0