Lite uppdatering kan ju vara bra..

Hallå där! Dags för en uppdatering kanske? Ja det tycker jag med! Har dock varit lite upptagen de senaste dagarna med både det ena och det andra. Linnéa har ju varit här som vanligt.. (Har hon inget eget hem?). Blir så trött asså.

Körde Tösen för första gången idag men mer om det senare! Ska göra ett utförligt inlägg senare om hur det gick. Tror detta kan bli riktigt bra :) Just nu ligger jag här med huvudet i bordet, trött som få under tiden Linnéa sitter och skriver detta. 

NÄÄÄÄMEN det är ju jag (Linnéa) som skriver!!!! Sicken suprise! :D Ville bara säga att ni inte är ensamma om att tycka att Lovisa borde uppdatera sin blogg mer, eller hur? Jag tjatar och tjatar så tillslut tog jag saken i egna händer, hehe. Om ni vill så kan ni få gå in på min blogg också och checka lite, hihi ;) 

www.linneajohanssoons.blogg.se

SES DÄR! :)

/ Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0