Lördag och Söndag (idag)!

Lördag:
Var en fullspäckad dag, börja med att åka ner på stan med mamma och min lilla syster, för att sedan hem och äta lite snabbt! Vidare på att fira min kusins barn i efterskott, sedan hem och mocka! När jag precis kommit in så fixa jag sallad till maten och sen efter att vi hade ätit färdigt precis så ringde Linnéa och fråga om vi kunde hitta på något!
Inte för att vi gjorde så mycket, satt och titta på klipp med William Spetz och tjocka godis och dricka! Vart en sen kväll!
Cox och Tösen vila! 
Söndag (idag):
Klockan ringde 08:00, väckte Linnéa som kom upp efter att jag sagt till 3 ggr (måste vara rekord) sen äta frukost och fixa fika!
Satt på oss kläder och åkte sedan till Örnstugan och lasta på 2 lotteristånd som ska användas på Silverhästen som kiosk och dommarbås! Vidare till Sorf för att hjälpa till en stund på fixardagen, jag och Linnéa klippte gräs sen vidare hem och inte gjort något alls!

Skulle longerat Cox, men börja regna och åska som vanligt... så han fick vila idag med....inte bra! :( Imorgon ska han köras på åkern, då ska här tränas dressyrprogram!

/Lovisa 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0