Söndagens körning!

I Söndags så körde jag och Linnéa tillsammans, hon hade Tösen och jag hade så klart Cox! Vi körde mellandamms-rundan!
 
Cox- Han var lite slö i början av passet så fick driva lite hela tiden för att få honom att gå framåt! Men efter att Tösen kom om oss så ville Cox ifatt så då fick jag istället bromsa in honom! Formen variera lite, men vart inte så mycket tänka på det faktiskt utan jag satt och skratta åt Linnéa och Tösen! Haha!! Ni skulle ha sett dem! ;)

Tösen- Jag har väl inte så stor koll på hur hon var då det var Linnéa som körde! Men som det såg ut så drog hon ner huvudet och ville bara fram, och Cox fick absolut inte komma förbi när hon låg först! Först vart det travartrav och sen när inte det räckte till tog hon till galoppen! 

Hoppas ni fick lite hum om passet! 

/Lovisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0