Torsdag!

Gissa vem som kommer idag igen... inte så svårt Linnéa såklart! :) Den här sommaren kommer vara den tråkigaste sommaren föralltid (näst intill) men just nu när jag har vart ledig i 10 dagar så jobbar Linnéa och sen när jag börja jobba så är hon ledig! Visst finns helgerna och dem 2 sista veckorna innan skolan börjar igen... men ändå! Sommaren 2010 var den bästa sommaren, vi hade grymt roligt och hitta på massor med saker! Men nu är det som det är...

Jag har funderingar att köra på åkern idag, men det kanske är för blött! Skulle börja öva på lite saker i dressyrprogrammet som vi hade svårt med förra gången! Som t.ex. rygga, serpentinbågarna, ökningarna och volterna näst intill allt. men aha så är det!

Nu ska jag försöka hitta insperation till något roligt eller åsiktinlägg här! Men jag lovar INGET!

/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0