Linnéa här!

Hej på er alla! Hur mår ni? Hoppas att allt är bra. Ni har ju inte hört av mig på ett tag men jag tror ni förstår varför.

Tänkte iallafall bara berätta att jag har skrivit ner lite känslor på min förra blogg - lolamarie.blogg.se, för er som vill titta in där (vet att några undrar). Jag kommer senare, när jag orkar, berätta om hur Lola har det och mer om hennes nya hem samt vårat sista ridpass. Så om ni känner för att läsa ett deprimerande inlägg så kan ni alltså göra det där. Annars så skulle jag hålla mig till denna blogg och följa Lovisas vardag. Det kan jag säga er, är lite mer uppmuntrande. Jag mår inte så bra för tillfället nämligen. Jag försöker visa annat, men innerst inne är jag jävligt sårad vilket alla som sålt sin bästa vän kan förstå.

Aja, var väl det jag tänkte säga. Kommer alltså inte skriva mer här så för er som inte fortsätter läsa på min andra blogg - Tack för mig!

/ Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0