Dagens pass!

Idag körde jag äntligen, vart en sväng vid gruvan. Linnéa följde med, med Lola, men sen skritta vi av åt varsitt håll!

Jag börja med att skritta ner till Bulins väg, sen på den vägen trava jag. Sedan uppe vid gruvan så körde jag den långa vägen från Christina Schaktet och ner till vändplanen vid västerås-vägen. Sen asfaltsvägen upp till Styras och hem!

Jag hitta en lagom arbetstrav mellan mina galoppturer. Jag koncentrera mig mycket på att få av honom energi och det tycket jag att jag fick. 4-5 galoppturer upp från vändplanen och till Christina Schaktet, skritta sedan halva ner och sen trava resten, och så vidare. Han flåsa på bra på slutet, så det gav nog lite på konditionen också!

Har inte så mycket mer att säga om detta pass, jag var helt klart nöjd med tanke på att han har vilat i flera dagar!

Imorgon blir det att öva på kommandona! Se om han lyssnar eller inte ;)

/Lovisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0