Dagens snabba körpass!

Körde idag och han var piiiigg, men ändå inte som jag hade trott! Visst var han stark emellanåt, men annars var han faktikiskt riktigt fin!
Jag börja med att köra Bulins väg och där trava vi, han kunde behålla formen riktigt bra även fast det gick i ganska så ökad trav. När vi kom upp från Bulins väg vid gruvan ville Cox gå hem åt Styras hållet, men det ville inte jag så då gjorde han galopp-skänkelvinkning, avancerat här förstår ni ;)
Han var så pigg att han kunde inte ens skritta normalt, han takta hela vägen både bort och hem, annars brukar han gå så långsamt när vi går hemifrån, men inte idag!
Vi trava och skritta bara idag, vi jobba lite på volt i trav inne på parkeringen vid gruvan. Han var lite stark, men han gick i en någorlunda form iallafall!
När jag trava av så trava jag av i ett undertempo, då han var så pass stark och ville hem! Så var tvungen att lugna ner honom!

Passet var helt okej, han kunde ha varit lite mindre stark så hade passet nästan vart perfekt :D

/Lovisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0