Hej igen!

Usch vad dålig jag är på att blogga! Får skuldkänslor varje gång jag tittar in på bloggen och ser Lovisa uppdatera så flitigt så men har man bloggtorka så har man. Känns dessutom lite trist att aldrig ha några nya bilder att visa er. MÅSTE knäppa några snart men hur? Jag har ingenstans att rida för att det ska kunna bli fina bilder.. Undrar hur Sorf´s paddock ser ut? ;)

Nej men i vilket fall så ska jag försöka bättra mig. Lite inlägg har jag ju endå klämt in här och var men ska trappa upp det ännu mer nu, lovar! Idag hade jag dock en anledning till dålig bloggning. Har nämligen jobbat hela dagen så mamma har ridit Lola idag, haha. Hon berättade att hon blivit lite rädd och att Lola var halvt galen. Jo.. så kan beskriva henne just nu - GALEN, haha! Men jag tycker bara det är kul när man har lite energi att arbeta utifrån.

Igår och i förrgår så red jag ut. Perfekt underlag, dock lite väl isigt på vissa ställen men har man broddar så funkar det kanon och is sägs vara riktigt bra underlag för hästens ben! Iallafall så har det gått helt okej att rida. Hon var varit pigg, spänd och stark. Men efter ett x antal upprepade halter osv så har hon oftast alltid slappnat av och blivit helt okej fin! Men skulle verkligen behöva rida igenom henne samt ta ut henne på en riktig galopprunda. Kanske blir något utav dessa alternativ imorgon? :)

/ Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0