Hemma igen!

Nämen hallå där! Nu sitter jag här hemma i Sala igen - med internet, haha! 

För er som missat så har jag varit i Hudiksvall över helgen hos mina släktingar vilket har gjort att jag inte kunnat vara ute på internet något, eller jo genom mobilen såklart men som jag sagt hundra miljoner gånger så fungerar inte min blogg-app haha. Ska försöka fixa det! 

Idag så var jag upp till stallet på eftermiddagen och red ut en sväng på Lola. Var riktigt mysigt när solen var framme. Hade en känsla utav att Lola skulle vara pigg och stark så valde att rida med kimblewick bettet då hon drar iväg med mig så fort hon får chansen annars. När hon är såhär pigg så vill jag kunna plocka ihop henne lite mer och få henne arbeta. Det gick iallafall bra! I böjan var hon riktigt fin men på vägen hem så fick hon något frispel så då började hon så som hon gör ibland att hon studsar och hoppar samt springer iväg med mig, haha. Hon är lite halvt knäpp ibland men för himla söt! Backtränade lite också och hennes galopp kändes riktigt fräsch idag, trampade på bra! :)



/ Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0