Hovis-dag?

Haha, ja jag säger som Lovisa! Idag så var hovslagaren här (hade totalt glömt bort det när jag gjorde veckoplaneringen så det resulterade till att Lola fick en vila idag) och skodde Lola. Tog ut snösulorna då det förhoppningsvis inte kommer någon mer snö.. och om det gör så hoppas jag på någon cm bara, haha! Lola verkade tycka det var skönt men blev lite otålig på slutet bara. 

Imorgon blir det därimot ett svettigt dressyr-pass på Sorf. Vi ska bort i helgen så därav ingen träning för Bettan. Måste verkligen komma igång riktigt ordentligt med Lola nu. Dvs hårdträning. Tänkte kolla om man kanske får gå till Karins paddock någon gång i veckan om isen smält undan? Hoppas! :) Måste även komma igång med hoppningen lite mer nu. Känner hur pressen stiger..

Iallafall hoppas ni har haft en bra Måndag! Vi hörs mer imorgon, puss! 

/ Linnéa


(okej, tänkte faktiskt lägga upp en ny bild här men min internet är så segt så ni får se den imorgon istället även om det kanske inte är värsta bilden precis, haha..)


Kommentarer
Postat av: amanda nordström

sv: Ja det gör den :)

2012-03-06 @ 16:44:36
URL: http://amandanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0