Livet är inte inte alltid en dans på rosor

Vill först och främst bara förklara att jag inte mått särskilt psykiskt bra den senaste veckan vilket har lett till dålig uppdatering. Vill bara be om ursäkt för det även om det känns som om det är det enda jag gör nu för tiden. Men jag hoppas verkligen ni förstår mig. Det är mycket som snurrar runt i mitt huvud just nu och jag har en väldigt stor ånger inuti mig. Det har varit bråk och en massa annat under veckan vilket har medfört att jag har blödit näsblod nästan varje dag, och pga stress så knarkar jag ipren mot huvudvärken. 

Jag vill bara att ni ska veta att det inte alls är någon rolig period för mig just nu så jag hoppas ni inte tar allt för illa upp att uppdateringen är sämst från min sida. Men ska komma igång, jag lovar! Känner att det inte är rätt mot Lovisa att hålla på såhär! 


/ Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0