Måndag och Tisdag

Jäklar vad hurtig jag har varit dessa två dagar, haha! Kände att det faktiskt är dags att börja tänka på beach 2012.. ;) Närå. Men behöver komma igång så igår var jag ut på en timmes promenad i högt tempo och idag tog jag en springtur/powerwalk på 40min. Går väl an med musik i öronen, haha! 

Sedan har jag såklart varit i stallet också och även det förbränner väl några kalorier.. ;) Igår red jag ut en sväng vid gruvan. Backtränade lite och galopperade en del! Lola kändes faktiskt riktigt fin att rida men något stark. Använde kimblewick-bettet  och det känns faktiskt bra att rida ut med nu när hon är så pass på.

Idag blev det ännu en uteritt vid gruvan. Rider dock olika varje gång så oroa er inte, haha. Tog vanligt tredelat och graman på henne idag. Hon kändes okej att rida.. Satt fast något i höger men hade fin galopp! Blev något ofokuserad i slutet men som sagt.. helt okej! 

Har inte bestämt vad det blir imorgon men förmodligen en uteritt. Tills på torsdag ska jag fråga Karin om hennes paddock så då blir det ev. ett pass där då! 


Bild från idag

/ Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0