Påsklov!

Idag är det Fredag och påsklov!!! Äntligen säger jag, måste vila upp mig och verkligen ta tag i skolan nu. Känner hur allt ligger och släpar främst i Engelskan :( Men nu på lovet ska jag försöka hinna ikapp lite iallafall och det skulle inte skada om jag hann göra klart allt!

Men nu ikväll så ska jag, Ebba och Rebecca till SORF och titta på löshoppning och sen blir det att äta pizza med dem! Trevlig start på lovet!

Imorgon blir det målning av hinder ute på Ösby, och sen på Söndag ska jag till SORF och titta på Anders Eriksson som ska tömköra och lite sånt!
Inte nog med det så har jag hand om fåren imorgon kväll och Söndag, för mamma och pappa åker till Katrineholm och tittar på innebandy-cup som min lillasyster spelar!

Nej, vi hörs ikväll eller imorgon! Så ha det bra så länge!


/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0