Sponsring!

Det jag har skrivit att jag var så glad efter Söndags träning har med att göra att jag har blivit sponsrad av Mia och hennes man Ståle. Eller det är deras företag Lövsveen gård har sponsrat mig med en sele! :D :D Ni ska veta hur glad jag är!!

Jag fattar inte att det är sant än ;) Men ska maila Anneli på washap, (för det är därifrån selen kommer) om när jag kan hämta den!

Jag lovar att jag ska fota den nya selen sen så ska ni få se!

Mamma och pappa kommer köpa en vagn åt mig, men den kommer inte in i lager förren den 1 juni och det är lite sent så jag letar efter begagnade men vi får se!

Lövsveen Gård

/Lovisa.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ååh va kul! :D

2012-03-16 @ 21:08:54
URL: http://amandanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0