Traktor teori!

Sitter just nu på lektion och dör av tristess, pluggar på traktorkortet! Håller på med repetionen så det är inte så mycket kvar, men det är sjukt tråkigt!
Blir lunch om ca 40 min sen ska vi köra traktor, hörde en som sa att vi skulle köra med kärra. Hur ska detta sluta? Kan ju hoppas att skolan och att alla elever överlever efter att jag kört!;)

Slutar 10 i 2 så tar den bussen hem, är hemma vid typ halv 3 och då ska jag ut och köra! Kommer inte bli så bra uppdatering från min sida i eftermiddag/kväll då jag ska bort till min farmor och farfar! Kan ju hoppas att Linnéa bloggar men det visar sig väl!

Värt inlägg? Nej, men tänkte att ni har något att läsa! Ha, det bra så hörs vi sen! :D


/Lovisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0