Välja bort!

Inlägget som jag skrev igår ----> http://stallbernhardsro.blogg.se/2012/march/mars-1.html där skrev jag att jag var tvungen att välja bort saker för att kunna orka med allt! Det jag kommer välja bort är NH-träningarna, det känns som jag kan hitta dem övningarna på internet och läsa mig till det! Visst skulle det vara roligt att fortsätta och få experthjälp, men jag har inte tid!

Jag måste börja prioritera mina val och ideér här i livet, det går ju inte till så att man kan hoppa på allt roligt och strunta i det tråkiga. Utan man måste mixa det roliga och det tråkiga så att det bli något mellanting. Jag kommer ha mycket i skolan + att Cox ska motioneras och hållas i trimm inför kommande träningar och tävlingar!

Men det är så det ligger till och jag ska sätta mig imorgon eller på Söndag och planera upp saker som jag vet kommer hända framöver osv.

/Lovisa

Kommentarer
Postat av: Alina

Hej! Din häst är så otroligt gullig & fin <3

2012-03-03 @ 07:57:25
URL: http://perfeectlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0