Dagens ridpass!

Red faktiskt över till Hyttskogen idag! Det var ett jäkligt bra tag sedan så kände att det var dags. Måste ju ta tillfälle till att rida där man inte ridit på ett bra tag nu när det bara är en vecka kvar.. 

Vi satsade iallafall bara på att ha kul och det hade vi också! Det blev en hel del galopp faktiskt och mycket träning i backe. Finns ju motionsspår där inne i skogen som är väldigt backiga. Där finns det en slinga jag brukar skritta och jäääklar vad Lola flåsar, haha. Supernyttig träning med andra ord! ;)

Men hade faktiskt en baktanke med att ut och dra på lite i galopp och det var att hon skulle länga ut ryggmusklerna ordentligt. Jag har nämligen tyckt det varit lite svårt att få henne i en lägre form den senaste tiden och att endast rida i hög form tror jag inte är så bra så därför valde jag att få henne sträcka ut ryggen ordentligt idag! 

Nej men det var ett riktigt mysigt pass faktiskt! Hoppas på fler sådana i veckan som kommer! :)


Färsk bild från idag..

/ Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0