Friday..

Jahapp.. då var det fredag igen! Tiden går fort och om en vecka från och med nu så sitter jag förmodligen här helt tom inombords. Kan inte fatta att DEN dagen snart är här..

Iallafall.. nu ska vi inte vara dystra! Fasst det är ju en ganska dyster dag så varför inte? ;) Haha nejdå! Sitter iallafall här och funderar på vad jag ska göra idag med Lola. Röra på sig måste hon iallafall men jag vet inte hur. Har ingen lust att varken rida, tömköra, longera.. inte ens gå på en promenad. Haha trist! Jaja något utav det blir det iallafall. Återkommer om vad! :)

(Okej jag lovar att försöka ta lite nya bilder snart också, haha)

Ha en bra fredag hörrni!

/ Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0