Sista kvällen..

Har haft en rolig dag men en vän och jag tror jag behövde det om jag ska vara ärlig. Har förnyat mitt pass också. Ska nämligen åka iväg i två veckor nu i juni. Tror jag kan behöva det och bara glömma allt här hemma faktiskt!

Nu ska jag iallafall åka upp till stallet och påbörja min allra sista stallkväll med Lola. Jag ska spendera hela kvällen där och tänker inte stressa för något. Vill spendera så mycket tid med henne som möjligt nu för imorgon kl. 09.30 rullar släpet ifrån stallplanen med Lola i och kommer hem tomt igen..

Jag vet inte hur mycket mer jag bloggar nu den här helgen men jag tror ni förstår varför. Tänkte iallafall göra ett tidsinställt till imorgon. Med MYCKET känslor..

C ya!
/ Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0