Vila igår

Igår fick Lola vila. Var verkligen sjukt trött när jag var där + att en ny liten tös kom till stallet igår så kände att jag bara skulle bli i vägen. Tror Lovisa kommer berätta mer ingående om det senare dock! ;)

Idag därimot så blir det till att PACKA, TVÄTTA, SMÖRJA osv osv inför Lördag. Är inte ett dugg sugen på det då jag vaknade med dundrande huvudvärk. Dessutom så ska jag rida Lola, vet dock inte vart ännu men vill rida. Vill rida någonstans där jag inte ridit på länge och där vi kan bara mysa och ha kul ihop. Vill även ta lite bilder på henne och mig idag eller imorgon. Låter så sorgligt att skriva att jag vill ha ett par allra sista kort på oss.. men så är det ju.

Nej, dags att sätta fart om jag ska hinna med allting! Blir en låång dag i stallet idag känner jag på mig! Dock inte mig emot då jag ska ta vara på varje litet hö-strå som ska packas, eller varje bajsplutt i boxen som ska mockas ut. Jag har två dagar kvar och dom tänker jag fan ta vara på också!

/ Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0